Follower

20090126

Lama xupdate.

herm,, lama dah aku xupdate kat sini, 
dan byk juga la pengalaman yang aku tertinggal utk tulis..

lepas program terakhir kat KBM hr tue, aku berehat selama beberapa hr tp sempat jugak aku jumpa dengan adik angkat aku yg ke berapa entah, aku pon xingat dekat JOM HEBOH. tp sebelum tu, aku sempat tonton match hoki.

mungkin ada yg tanye, ape yg aku buat dkt JOM HEBOH tu? aku pergi bukan crk awek, bukan crk pasal, tp pegi jumpa adik angkat dari perak yg tggl dkt umah pak sedara dia kat bukit jalil tempat berlangsungnye JOM HEBOH. alang - alang jumpa, baik terus p JOM HEBOH. xde ape yg aku beli kat situ, cuma beli beg, dan beberapa barang makanan untuk famili aku.

best jugak jumpa adik angkat dari perak ne, ini first time aku jumpa adik angkat yg jauh dari aku kat KL ne. jd ada gak la excitednye. lepas tu, after a week, aku diminta oleh Cikgu Azmi untuk jadi MC bg majlis bersama Muqarabbin, n kumpulan SOf One. best jugak la sbb aku keseorangan, so, aku jadi master hr tue. hehehe,,, dpt timba pengalaman lg. 

seronok sgt jumpa muqarabbin tp yg plg penting pengalaman sesat kat puncak perdana lagi best. aku bertolak dari rumah pukul 7.00 pagi tp sampai di tempat yg dituju di UITM PUNCAK PERDANA dalam pkl 8.25pg. lebih dari 5 misscall dalam hp aku, tp xdpt nk angkat sbb tgh atas motor time tue. byk sgt pengalamannye, klu bgtaw pon, takut ramai xcaye lak nanti. hehehe,,,,,,

lepas tue, aku bertolak balik masuk ke IPG. 

herm, mmg bz gila dkt IPG. mana xnknye, aku jd EXCO JPP, so, byk la keje yg perlu dibuat. lebih2 lg waktu pendaftaran pelajar baru yang kesemuanye KPLI. susah betul nk kawal n conduct orang2 yang lebih tua n lebih ego dari kita ne. byk sgt komplenye, tp sume komplen tu xble dilayan sgt sbb mmg dah IPG ne problem sikit. so, komplen mcm mane pon same je jadinye, sbb tu budak2 lama dah lali dah. xbyk nk komplen sgt.

paling aku xtahan bila ada yang mcm memperlekehkan JPP yang bertugas. tp nasib baik aku ne jenis yg baik hati,  jadi xdelah aku buat pasal dengan abg2 n kakak2 yg tua2 ne. itu kira ok lagi, yg paling xtahan, mggu tu aku masuk bilik mcm masuk hotel. keluar masuk xkira masa n balik bilik untuk tdo je. sampai sume ISL yang diberi lect aku xsempat nk buat. nasib baik lect aku paham tugas aku. tp malu jgk la sbb xdpt buat. 

lepas je byk ISL aku tgglkan, aku ngan geng ubah sikap, terutama dgn adik angkat aku, zuhairi. mmg berubah betul, terus buat keje group awal2... n lepas cuti ne, herm, byk lagi la keje aku.

skg ne mmg ssh aku nk on9 sbb WIFI kat mktb xble nk masuk sgt. ada problem sikit. so, jrg la dpt on9.  apa2 pon ada apa2 akan aku bgtaw kelak. 

salam ceria dari insan hina
AHMAD SHAZMIE / CIKGU AHMAD FAHMI

Tiada ulasan: